środa, 15 lutego 2017

Wiosenne candy u Kasi

Wiosenne Candy u Kasi


Przeglądając Blog Kasi zapisałam się na zabawę Wiosenne https://szalkrzyzykow.blogspot.com/2017/02/700-wiosenne-candy.html?showComment=1487153092072#c4749365739462131408, nie mogłam sobie odmówić takiej przyjemności. Może mi dopisze szczęście.
Kasia przedstawiła kilka pytań na które z chęcią odpowiem:

 - Na jakiej kanwie najchętniej wyszywasz?

Wyszywam na lnie a najczęściej sięgam po Len Belfast 32ct kolorystyka oczywiście biel, jasny beż, ecru ; chociaż ostatnio zdecydowałam się na Len Folba Superfine 35ct Firmy Zweigart i bardzo byłam zadowolona.

 Jaką muliną najchętniej?


Używam tylko muliny Firmy DMC jak już muszę to sięgam po mulinę Ariadnę ale to sporadycznie.

- Jakimi technikami oprócz haftu się zajmujesz?

Oprócz haftu krzyżykowego dosyć niedawno zaczęłam tworzyć kartki na rożne okazje. Powoli zaczynam się wciągać. 

To już wszystko. 

Brak komentarzy:

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...