wtorek, 21 marca 2017

Zakładki do książek #3

Zakładki do książek #3

Muszę się przyznać, że troszkę mnie nie było na moim blogu ale to nie znaczy, że zrobiłam sobie przerwę. Pilnie wyszywam i nawet nie miałam czasu zaglądać na swój blog. 
Obiecałam, iż pokażę wam wszystkie zakładki które wykonałam dla dziewczynek z okazji Dnia Kobiet.

Oto zdjęcia mojej pracy i wszystkich zakładek:











Nad zakładkami pracowałam ponad dwa miesiące ale myślę, że było warto. Dziewczyny zadowolone a radość nie do opisania.

10 komentarzy:

Jasiowa Mama pisze...

Naprawdę piękne i bardzo pomysłowe zakładki :) Pozdrawiam!

Mariola pisze...

śliczne

Proste Kartki pisze...

ślicznośći!

agniesia125 pisze...

Wszystkie śliczne! Bardzo podoba mi się sposób ich wykończenia, delikatny i elegancki! A misiaczki Fizzy Moon są przesłodkie :) Brawa za tyle zakładek, toż to spora ilość jest!

Carpediem pisze...

Napracowałaś się przy tych zakładkach, ale warto było bo są przepiękne!

Pasja haftowania pisze...

Dziękuję ślicznie:)

Agulek pisze...

Ale piękne zakładki:-)
Wspaniale wyglądają:-)

Agulek pisze...

Ale piękne zakładki:-)
Wspaniale wyglądają:-)

Jagna pisze...

śliczne :)

BEATA-BECIA pisze...

Zakładki to ja uwielbiam , a jeszcze takie haftowane - coś pięknego !!

Veronique Enginer - Róża #1

 Dawno, a nawet bardzo dawno nie zaglądałam na mój blog - jakoś nie mogłam znaleźć czas a dodatkowo każdą wolną chwilę  przeznaczam na pracę...